ייפוי כוח מתמשך


ייפוי כוח הוא דרך מצוינת להבטיח שהחלטות הבריאות שלך יתקבלו לטובתך. היא גם תבטיח שלא ינצלו אותך ושיקיריך יהיו מוגנים. יש כמה דברים שאתה צריך לדעת על ייפוי כוח.

איזה ייפוי כוח מתמשך או מתמשך הוא הטוב ביותר?

ייפוי כוח הוא דרך מצוינת לספק הגנה משפטית לעתיד שלך. מסמך זה יכול לשמש לניהול כספים, השקעות, רכוש ועניינים אחרים. אם עדיין לא עשית זאת, חשוב שתיצור אחד לפני שיתרחש אירוע בלתי צפוי.

ייפוי כוח מאפשר לך לקבל החלטות עבור אדם אחר, כמו בן משפחה. זה יכול לשמש כדי לתת לאדם הנבחר שלך את הכוח לקבל החלטות על העתיד שלך, כמו למכור את הבית שלך. אפשר גם להגביל את כמות הכוח שיכולה להיות להם.

ייפוי כוח הוא תקף כל עוד האדם שנתן אותו יש לו יכולת נפשית לקבל את ההחלטה. חשוב גם לזכור שניתן לבטל את החשמל בכל עת.

אם אתה רוצה ליצור ייפוי כוח, אתה יכול לקבל אחד דרך הטופס המקוון של הממשלה. אתה יכול גם להכין אחד על ידי עורך דין משפחתי. אם אין לך גישה לאינטרנט, אתה יכול ליצור קשר עם המשרד של האפוטרופוס הציבורי. הם יספקו לך טפסים ופרטים של התהליך.

כדי ליצור ייפוי כוח מתמשך, תצטרך לרשום את המסמך עם בית המשפט העליון. תצטרך גם עד שיחתום עליו. אם אתה יוצר ייפוי כוח מתמשך, אתה יכול גם לעשות את זה ספציפי או כללי כמו שאתה רוצה.

האם ייפוי כוח עוקף צוואה?

אם תיקח את הזמן להבין את יסודות ייפוי הכוח, זה יעזור לך להבין את הזכויות שלך. ייפוי כוח נותן לך את היכולת לבחור סוכן לקבל החלטות בשמך. עם זאת, אתה צריך להיות מודע לכך שיש כמה מגבלות לכוח.

באופן כללי, ייפוי כוח לא יכול לעקוף צוואה תקפה. עם זאת, אתה יכול לקרוא תיגר על זה בבית המשפט. תצטרך להראות שהסוכן לא פעל לטובתך. זה יכול לכלול ראיות להתעללות. אם אתה מאמין שהסוכן שלך מנצל לרעה את כוחו, אתה צריך להתייעץ עם עורך דין.

באופן כללי, הצוואה האחרונה משפיעה רק כאשר האדם שכתב אותה מת. עם זאת, בתחום שיפוט מסוים ניתן לשנות אותו כדי להועיל למוטבים. אם אתה רוצה לשנות צוואה, אתה יכול להגיש תביעה כדי להכיר בה.

כדי לעקוף את ייפוי הכוח, תצטרך להראות שהסוכן מנצל לרעה את סמכויותיו. זה יכול לכלול ראיות לשימוש לרעה בכספו של המנהל. אם אתה מאמין שהסוכן שלך פועל בניגוד לאינטרסים שלך, אולי תרצה למנות סוכן חדש.

תלוי בסוג ייפוי הכוח שיש לך, אולי תוכל לבטל אותו. עם זאת, דרך הפעולה הטובה ביותר היא ליצור קשר עם עורך דין בעל ניסיון בדיני זקני ־ קהילה. אם תבטל את ייפוי הכוח שלך, אתה צריך לשלוח הודעה לכל הצדדים שלישיים ולהודיע להם על השינוי.

האם שני אחים יכולים לקבל ייפוי כוח?

יצירת ייפוי כוח היא הליך משפטי. היא מאפשרת לאדם לקבל החלטות כלכליות, משפטיות ורפואיות חשובות עבור אדם אחר. אולם הדבר עלול להוביל למחלוקות בין בני המשפחה.

בעיה אחת עם ייפוי כוח היא שמי שמחזיק בו לא תמיד פועל לטובת האדם שהוא מייצג. הדבר עלול לגרום לבעיות כלכליות ומשפטיות אצל מי שמחזיק בו.

יריבות בין אחים היא עובדה לחיים. היא עלולה להוביל לוויכוחים שעליהם יהיה יקר לפתור. למרבה המזל, ניתן לפתור סוגיה זו על ־ ידי טיפוח אמון בקרב בני המשפחה. זה יכול לעזור למנוע קרב אפוטרופסות יקר.

אחת הדרכים להימנע מסכסוכים היא לחלק את הסמכות של ייפוי כוח בין אחים. הדבר יימנע מאי ־ הבנות ויימנע מתרעומת.

דרך נוספת להימנע מכוח של סכסוך עו"ד היא למצוא עורך דין ייפוי כוח מתמשך שיעזור לך ליצור הסכם אח רשמי. הסכם זה יכול לספק מדריך לסוכן ולספק עונשים לאי-ציות.

יכול להיות שזה מפתה להקצות את הפואה שלך לחבר קרוב או לילד. עם זאת, ייתכן שחבר קרוב או ילד לא יוכלו לעמוד באחריות של פואה.

זה יכול גם להוביל לניצול לרעה של ייפוי כוח. אח יכול לנצל את המסמך ולגזול את מי שיש לו ייפוי כוח. הדבר כולל קניית מכונית חדשה או הכנסת הורה לבית אבות.

Related Post

עורך דין פלילי

עורך דין פליליעורך דין פלילי

מהו עורך דין פלילי? איך עורך דין פלילי עוזר לך? הנה כמה טיפים עבור שכירת אחד. ראשית, קבע את מורכבות המקרה שלך. עורכי דין פליליים מתמחים בהגנה על אנשים המואשמים