בלוג משפט וצדק, עריכת דין נדל"ן האם רומניה היא מקום טוב להשקיע בנדל"ן?

האם רומניה היא מקום טוב להשקיע בנדל"ן?


שוק הנדל "ן התעשייתי ראה צמיחה מהירה בחמש השנים האחרונות. עד 2020, היו כמעט 4 מיליון מ "ר של מלאי תעשייתי זמין לחכירה. מלאי החלל התעשייתי המודרני הוא יותר מתשעה מיליון מטרים רבועים. כלכלת המדינה משתפרת עם צמיחת התמ "ג החזקה הצפויה בחמש השנים הקרובות. רומניה רואה עלייה במשקיעים זרים שמחפשים להשקיע בגלל המעמד הבינוני ההולך וגדל שלה.

הוא חבר מרכזי בנאט "ו ובאיחוד האירופי, וממלא תפקיד פעיל יותר ויותר בביטחון האירופי. היא גובלת בים השחור וברפובליקת מולדובה, והיא גובלת עם הונגריה ואוקראינה. יש לה בריתות אסטרטגיות עם ארצות הברית, קנדה והאיחוד האירופי ועם שכנותיה האסייתיות. רומניה הופכת במהרה למובילה בשוק הנדל "ן. רומניה היא מקום מצוין להשקיע בו בזכות הכלכלה המשגשגת שלה, התשתיות המשגשגות והיכולת למשוך משקיעים זרים נוספים.

רומניה היא חברה באיחוד האירופי אך מחזיקה במטבע משלה. למרות שהעסקאות עדיין מתנהלות בליי, מחירי הנדל "ן בדרך כלל מתפרסמים ביורו. מסי רכוש ברומניה עולים 55 אירו לשנה, תשלומים עולים 150 אירו לחודש ומשכורות מטפלים עולות 100 אירו. מחירי הנדל "ן עלולים לעלות פי ארבעה עד פי חמישה בעשר השנים הבאות. זה בגלל יוקר המחיה הנמוך ועלויות העבודה הנמוכות ברומניה.

למדינה יש מטבע חזק וביקוש גבוה לרכוש אמיתי. זה נותן למשקיעים זרים יותר כוח קנייה, ושער החליפין החזק מתורגם לכוח קנייה טוב יותר. הבנק המרכזי של רומניה יישם תוכנית משכנתאות של 100% עבור רוכשי נכסים. זה יעלה את המחירים ב-15%. חשוב לרכוש נכסים ברומניה בהקדם האפשרי. השקעה בשוק הנדל "ן של רומניה היא דרך מצוינת לעשות תשואות אמיתיות בשנים הקרובות.

מאז 2002 עלו מחירי הנכסים ברומניה באופן משמעותי. המחיר החציוני של דירת חדר אחד בבוקרשט עלה כמעט פי 10. מחיר הנכס הממוצע במרכז בוקרשט כיום דומה לאלה שבלונדון או פריז. יתרה מזו, מחירי הדיור החציוניים במדינה משתווים כיום לאלה של ערים דומות באיחוד האירופי. זה אפשרי להתפרנס בכבוד על ידי השקעה בשוק הנדל "ן של רומניה.

למרות הערך הנמוך יחסית של הנדל "ן הרומני, זרים עדיין יכולים לקנות בניינים ואדמות. זרים אינם יכולים להשקיע בקרקע, אך יכולים לחכור אותה בחינם. כדי להחזיק רכוש ברומניה, אתה צריך גם לשקול את עלות העבודה. אתם יכולים לצפות להרוויח 400% או יותר מהשקעות הנדל "ן שלכם, כשמחיר הנכס למגורים ברומניה עלה ב-25% בארבע השנים האחרונות.

הערך הגבוה של הנדל "ן ברומניה הוא רב. השוק תחרותי מאוד, כפי שהוא בכל הכלכלות האירופאיות הגדולות. המחירים גבוהים מהממוצע במדינות אחרות באירופה. קנייה ברומניה תביא לך הזדמנויות גדולות יותר מאי פעם. יש הרבה גורמים שצריך לשקול לפני שמשקיעים בנדל "ן של רומניה. למשל, למדינה יש מטבע חזק ותשתית מצוינת. בגלל ההזדמנויות הרבות שלה, הנכס האמיתי של המדינה הוא מקום נהדר להשקיע בו.

יתרון נוסף להשקעה בנדל "ן רומני הוא מיקומה האסטרטגי. רומניה ממוקמת במרכז אירופה ומספקת שער נוח לאיחוד האירופי. יש לו גם שיעור נמוך מאוד של מסי רכוש, מה שהופך אותו אטרקטיבי למשקיעים זרים. הוא גם נמצא במקום מרכזי לגישה נוחה לשוק האירופי וגם למזרח התיכון. רומניה היא מקום נהדר להשקיע בו. המיקום האסטרטגי של המדינה ישפר את הפוטנציאל להשקעות שלכם.

פרטים נוספים: https://barkan-law.com/

Related Post