בלוג משפט וצדק, עריכת דין נדל"ן השקעה בנדל"ן מניבה בפורטוגל

השקעה בנדל"ן מניבה בפורטוגל

דרכון פורטוגלי

בין אם אתה רוצה להשקיע בנכס להשכרת חגים או בדירת יוקרה, יש הזדמנויות רבות בשוק הנדל"ן הפורטוגזי. כלכלת פורטוגל גדלה בהתמדה בשנים האחרונות ותרמה לעלייה במחירי הנכסים. אולם רבים חוששים שהמחירים יצאו מכלל שליטה ויובילו לבועת דיור. למרבה המזל, ממשלת פורטוגל הציבה מספר תמריצים כדי למשוך השקעות ולשמור על יציבות המחירים.

למדינה יש שיטת מיסוי מועילה למשקיעים זרים. בעלי נכסים שאינם תושבי המקום פטורים ממסי רווח הון ומיסי ירושה, וכן ממס עושר. תמריצים אלה הפכו את פורטוגל ליעד פופולרי עבור משקיעים זרים.

ככל שכלכלת המדינה צפויה להמשיך לצמוח, כך גם שוק הנדל "ן שלה. ברבעון השלישי של 2021 עלו מחירי הנדל "ן בפורטוגל ב-5.46%. הצפי הוא שהמחירים ימשיכו לעלות ב-2022, כאשר הביקוש הזר לנדל "ן בפורטוגל ימשיך לגדול.

כלכלת המדינה צמחה ב-16.1% ברבעון השני של 2021, לעומת צמיחה של 4.2% ברבעון הראשון של 2021. לדברי הנציבות האירופית, הכלכלה הפורטוגזית צפויה לצמוח ב-4.5% ב-2021 ו-5.3% ב-2022. עלייה זו הונעה על ידי התאוששות אמון המשקיעים. "טרויקה", הכוללת את הנציבות האירופית, הבנק המרכזי האירופי וקרן המטבע הבינלאומית, עובדת על מספר שינויים בחקיקת הנדל "ן של פורטוגל.

המדינה גם הציגה את תוכנית המס הפורטוגזית, המציעה מגוון הטבות מס למשקיעי נדל "ן. זה כולל פטור ממס ירושה, מס רווחי הון, מס עושר ושיעור מס הכנסה שטוח של 20%. תמריצים אלה עזרו למשוך מעל 10,000 משקיעים בינלאומיים להשקיע בפורטוגל. השקעה בשוק הנדל "ן בפורטוגל הוכיחה עצמה כהשקעה שקולה למשקיעים מקומיים וזרים.

השקעת נדל"ן מניב פורטוגל גם תאפשר לך ליהנות מאיכות חיים גבוהה. למדינה יש יחס איכות/יוקר מחיה מצוין, והאקלים שלה חם ושמשי. השקעה בשוק הנדל ”ן של פורטוגל תעניק לך גם גישה לוויזת הזהב, תוכנית המאפשרת למשקיעים זרים להשיג אזרחות אירופית באמצעות השקעה בנדל” ן בפורטוגל.

השקעה בשוק הנדל "ן המסחרי של פורטוגל היא גם רעיון טוב, כי תעשיית התיירות במדינה פורחת. דו ”ח שפורסם לאחרונה על ידי Savills plc הראה כי שוק הנדל” ן המסחרי במדינה צפוי לגדול ב- EUR1.1 מיליארד דולר בין ינואר לתחילת אוקטובר 2021.

השקעה בשוק הנדל "ן של פורטוגל מציגה גם הזדמנויות למשקיעים זרים. יש מגוון רחב של אפשרויות נדל "ן בפורטוגל, עם נכסים החל מדירות סטודיו לנכסים של חמישה חדרים. כמו כן זמינים מספר תמריצים, בהם היתר תושבות והקלות במס.

השקעה בשוק הנכסים של פורטוגל היא קלה, ואתה יכול לעשות רווח בריא. עם זאת, ישנם סיכונים לשוק הנכסים, במיוחד בתקופות של ירידה כלכלית. אם המחירים ימשיכו לעלות בקצב יוצא דופן, יש אפשרות שתהיה עלייה חדה בחובות. לכן חשוב להחזיק בכיסים עמוקים ולקנות את המוניטין של היזם.

Related Post