בלוג משפט וצדק, עריכת דין הליך גירושין שלוש דאגות עיקריות בכל הנוגע למזונות נשים

שלוש דאגות עיקריות בכל הנוגע למזונות נשים

מזונות אישה

בגירושין, האישה נשארת עם שלוש דאגות עיקריות: ילדים, נדל "ן ועבודתה. היא גם לא צפויה לקבל דמי מזונות כי אין לה עבודה במשרה מלאה. כתוצאה מכך, האישה אינה מקבלת פיצוי על הזמן שהיא מבלה בבית, תפקיד שלעיתים קרובות ניתן לבעל. בן זוג שמקבל דמי מזונות הוא בדרך כלל אישה משכילה יותר.

כאשר מתרחש גירושין, האישה לעתים קרובות נותרת להרים את הרפוי, לקחת את הילדים לאימון כדורגל ואת רופא השיניים. היא גם זו שלוקחת את הילדים לרופא או לרופא השיניים. זה אומר שהיא אחראית לעוד טיפול בילדים. גם אם האיש הוא זה שמרוויח יותר, היא עדיין צריכה לטפל בילדים. אם האישה היא המטפלת העיקרית, אז היא צריכה לקבל פיצוי. עם זאת, נשים רבות מסרבות לבקש דמי מזונות.

כתוצאה מכך, גברים נלחמים לעתים קרובות עבור דמי מזונות. אין להם בעיה לקבל אותו ולעתים קרובות לא נוח להם לשלם אותו. גם אין להם בעיה לקבל נשים שניות. כתוצאה מכך, נשים כבר לא מקבלות נשים שניות. יתר על כן, גברים כבר לא מרגישים בנוח לשלם דמי מזונות לאישה שהיא המפרנסת. האקדמיה האמריקאית למשפטי נישואין מציינת שנשים יותר ויותר אחראיות לתשלום מזונות ומזונות.

בעוד תשלומי מזונות הפכו נפוצים יותר בקרב נשים, זה עדיין נדיר עבורם לקבל את אותו הסכום כמו עמיתיהם הגברים. בעוד שזה צמצם את המספרים, זה לא מנע מהנשים לעסוק באקטיביזם ולתמוך בשינוי. והם עושים את הבדל. נכון לשנת 2013, רק 3% ממקבלי דמי המזונות הם גברים, כך שרוב פרסי המזונות מוענקים לנשים.

כתוצאה מכך, חוקי המזונות אינם עקביים במדינות שונות. החוקים השולטים שונים ממדינה למדינה, ולכן הסכום הממשי של תשלומי המזונות משתנה מתחום שיפוט אחד למשנהו. לדוגמה, אורך הנישואין ממלא תפקיד חשוב בקביעת סכום המזונות שעל האישה לשלם. אבל זה לא רק על אורך הנישואים. גודל הנישואין משפיע גם על ההכנסה של בני הזוג.

בטורקיה, נשים גרושות נותרות עם נטל הטיפול בילדים. בשוודיה, הגברים בדרך כלל מבטיחים שהם ידאגו לאשתו. בנורבגיה, נשים מסוגלות לעמוד על שתי רגליהן. כתוצאה מכך, הם יכולים לקבל דמי מזונות שהם חלק קטן ממה שנהגו להרוויח לפני הגירושין. אבל אם ההכנסות של בעליהן גבוהות, הם לא יוכלו להרשות זאת לעצמם.

למרות שפרסי המזונות של הנשים קטנים בהשוואה למזונות של גברים, הפער בין הרווחים של המינים עדיין משמעותי. לנשים, דמי מזונות אינם מספקים את השכלתן והכשרתן, בעוד שכספי הגברים נוטים להיות בעלי נכסים גדולים יותר. אבל גם אם הכסף זמין, זה לא מספיק. בנוסף להיותה לא מתאימה לקריירה של אישה, תשלומי מזונות לרוב אינם מספיקים כדי לתמוך בצרכים הכספיים של האישה.

בעוד תשלומי מזונות שמורים לגברים באופן מסורתי, נשים יותר ויותר משלמות דמי מזונות לשותפיהן לשעבר. לנשים האלה יש חיים הרבה יותר מוצלחים ועצמאיים מאשר לגברים שלהן. לכן חשוב לערוך הסכם טרום נישואין טוב המפרט את כל הרכוש והנכסים של הנישואין. אם אתה רוצה לוודא שלא תצטרך לשלם דמי מזונות לאחר הגירושין, חשוב לוודא שאתה מוכן כלכלית לפני הגירושין.

במשך שנים, דמי מזונות היו בעיה לנשים. אבל רק לאחרונה דמי המזונות היו נושא לוויכוח פוליטי. למעשה, המצב הנוכחי של החוק אינו מתייחס אפילו לאורך חיי הנישואין. במדינת פלורידה, למשל, חוקי מזונות אישה לא לוקחים את האורך בחשבון. במילים אחרות, חוקי המזונות של גברים מאוד לא הוגנים.

בעוד דמי מזונות קשורים בדרך כלל לגברים גרושים, זה לא מוגבל לנשים. החוק במסצ 'וסטס הוא דוגמה מושלמת לכך שדמי מזונות הם עניין אישי מאוד. חשוב לזכור כי דמי המזונות של נשים היו מקור לבלבול עבור גברים והיא תוצאה של הטיה חברתית. בעוד שהמדינה המחוקקת שואפת להיות הוגנת ושוויונית, זה לא תמיד נעשה כך. במדינות רבות, פרסים מזונות נכשלו לענות על הצרכים של נשים.

Related Post

צו ירושהצו ירושה

תכנון הירושה מתחיל עם הרמה הגבוהה ביותר של יורשים: ילדים ונכדים. הבאים בתור הם אחים והורים, והאחרונים הם קרובי משפחה חיים. משמע הדבר שהמנוח יהיה בעדיפות עליונה לקבל ירושה. הנה

איך מוצאים עו "ד לטיפול מזונות ילדים (גירושין): וכמה הם עולים?איך מוצאים עו "ד לטיפול מזונות ילדים (גירושין): וכמה הם עולים?

מה זה עורך דין לגירושין? איך בוחרים אחד? עורך דין לגירושין הוא עורך דין שעוסק בכל ההיבטים של מקרי גירושין. עורך דין לגירושין יכול להתמודד עם סכסוכים משפחתיים כמו גם